Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate a site-ului www.anextour.com.pl si www.anextour.com.ro

În calitate de entitate comercială, operator de turism, suntem obligați să vă furnizăm toate informațiile referitoare la confidențialitatea dvs. în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare „RODO”), precum și cu alte acte legislative privind protecția datelor cu caracter general aplicabile.

Prezenta politică de confidențialitate a fost structurată sub forma unei întrebări și răspunsuri și se aplică la adresa www.anextour.com.pl si www.anextour.com.ro Alegerea acestei forme a fost dictată de preocuparea pentru claritatea și lizibilitatea informațiilor pe care dorim să vi le furnizăm.

 

I. Cine este operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Administratorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Orex Travel Sp. z o.o. cu sediul social în Varșovia, 132 Jerozolimskie Avenue, 02-305 Varșovia, înregistrată în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor ținut de Tribunalul Districtual pentru Capitala Varșovia din Varșovia, Departamentul Economic XII sub numărul KRS 0000412833, NIP 954-273-61-85.

II. Pe cine puteți contacta cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Ca parte a punerii în aplicare a principiilor de protecție a datelor cu caracter personal în organizația noastră, am decis să nu numim un responsabil cu protecția datelor cu caracter personal datorită faptului că, în situația noastră, acest lucru nu este obligatoriu. Ne puteți contacta cu privire la chestiuni legate de protecția datelor și de confidențialitate în sens mai larg la adresa de e-mail ro.info@anextour.com

III. Ce informații despre dumneavoastră prelucrăm?

a) numele dvs,

b) sexul dumneavoastră,

c) numărul și seria cărții de identitate sau a pașaportului clientului,

d) data nașterii clientului,

e) numărul de telefon al clientului

f) adresa de e-mail a clientului

g) adresa de reședință a clientului

h) adresa de corespondență

Am descris cu precizie domeniul de aplicare al datelor prelucrate pentru fiecare scop de prelucrare. Informații în acest sens pot fi găsite în secțiunea următoare a politicii și în obligațiile de informare pe formulare separate disponibile la adresa

IV. De unde obținem datele dumneavoastră cu caracter personal?

În majoritatea cazurilor, ni le furnizați chiar dumneavoastră. Acest lucru se întâmplă atunci când:

  • rezervați o excursie sau un alt serviciu disponibil pe site (zboruri),
  • aveți un cont de client,
  • depuneți o plângere sau anulați un contract,
  • faceți un comentariu sau oferiți feedback despre noi sau serviciile noastre,
  • ne contactați,
  • distribuiți informații despre noi pe rețelele de socializare.

În plus, unele informații despre dvs. pot fi colectate automat de instrumentele pe care le utilizăm:

  • Mecanismul site-ului web colectează adresa dvs. de IP, dar aceste date nu sunt dobândite de către operatorul de date;
  • Google Analytics colectează o serie de informații despre modul în care utilizați site-ul nostru web.

V. Datele dumneavoastră sunt securizate?

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Am analizat riscurile implicate în diferitele procese de prelucrare a datelor dumneavoastră și am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate de securitate și de protecție a datelor.

VI. În ce scopuri prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Mai jos este prezentată o listă a scopurilor prelucrării, urmată de o discuție mai detaliată a acestor scopuri. De asemenea, am atribuit fiecărui scop temeiul juridic corespunzător pentru prelucrare.

  • înregistrarea și menținerea contului dvs. de utilizator - articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR,
  • prelucrarea rezervărilor - articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR,
  • prelucrarea plângerilor sau a retragerilor- articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR,
  • gestionarea comentariilor sau feedback-ului- articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR,
  • gestionarea corespondenței - articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR,
  • îndeplinirea obligațiilor fiscale și contabile - articolul 6 alineatul (1) litera (c) GDPR,
  • crearea unei arhive pentru eventuala necesitate de a apăra, stabili sau afirma pretenții - articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR,
  • comercializarea propriilor produse și servicii - articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR,
  • trimiterea unui buletin informativ.

Contul de utilizator

Datele pe care le furnizați în rezervarea dvs. ne permit să creăm un cont de client.  Acestea sunt prelucrate pentru a vă oferi un serviciu electronic constând în furnizarea unui cont de client, astfel încât să aveți un acces mai bun la rezervarea achiziționată și la toate documentele legate de aceasta . Acest serviciu este furnizat pe baza unui contract încheiat în termenii și condițiile descrise în Termeni și condiții, ceea ce înseamnă că, în acest sens, temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este articolul 6 alineatul (1) litera (b) RODO.

Rezervarea unei excursii

Atunci când plasați o comandă pentru un serviciu sau un produs disponibil pe site, trebuie să furnizați datele necesare pentru a procesa comanda. În funcție de detaliile comenzii dumneavoastră, catalogul de date poate fi diferit. Dacă solicitați o factură de TVA pentru o întreprindere, trebuie să cunoaștem numărul de TVA și adresa comercială. Furnizarea datelor este voluntară, dar necesară pentru configurarea rezervării.

Fiecare comandă este stocată în baza noastră de date, ceea ce înseamnă că datele dvs. personale atribuite comenzii sunt însoțite și de informații legate de comandă, cum ar fi rezervarea pe care ați stabilit-o, metoda de plată aleasă și termenul de plată.

Datele colectate în legătură cu o rezervare, sunt prelucrate în scopul îndeplinirii contractului încheiat prin efectuarea unei rezervări [articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR], al emiterii unei facturi [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR în legătură cu dispozițiile care reglementează facturarea], al includerii facturii în documentația contabilă și al îndeplinirii altor obligații fiscale și contabile [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR în legătură cu dispozițiile care reglementează obligațiile fiscale și contabile] și în scopuri de arhivare pentru eventuala necesitate de a apăra, stabili sau afirma pretenții.

Datele de rezervare vor fi prelucrate pentru perioada necesară procesării comenzii și, ulterior, până la expirarea perioadei de prescripție pentru pretențiile contractuale. În plus, după expirarea acestei perioade, datele pot fi în continuare prelucrate de noi în scopuri de arhivare pentru eventuala necesitate de a apăra, stabili sau revendica pretenții, precum și pentru a identifica clientul care revine. Amintiți-vă, de asemenea, că suntem obligați să păstrăm înregistrările contabile, care pot conține datele dumneavoastră cu caracter personal, pentru perioada prevăzută de lege.

Reclamații și retrageri - detalii

Dacă faceți o reclamație sau vă retrageți din contract, furnizați datele cu caracter personal cuprinse în conținutul declarației de reclamație sau de retragere, care include numele, adresa de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail. Furnizarea datelor este voluntară, dar necesară pentru a face o plângere sau pentru a vă retrage din contract.

Datele furnizate în legătură cu formularea unei reclamații sau cu retragerea din contract sunt utilizate în scopul procedurii de reclamație sau al procedurii de retragere și, ulterior, în scopul arhivării, ceea ce reprezintă interesul nostru legitim [articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR].

Datele vor fi prelucrate pentru perioada necesară derulării procedurii de reclamație sau a procedurii de retragere. Documentele de reclamație vor fi stocate până la expirarea perioadei de drept la garanție. Declarațiile de retragere vor fi stocate împreună cu înregistrările contabile pentru perioada prevăzută de lege.

Gestionarea corespondenței - detalii

Atunci când ne contactați, ne furnizați în mod natural datele dvs. personale cuprinse în conținutul corespondenței, în special adresa dvs. de e-mail și numele, adresa de reședință. Furnizarea datelor este voluntară, dar necesară pentru a lua legătura.

Datele dumneavoastră sunt prelucrate în acest caz în scopul de a vă contacta, iar temeiul prelucrării este articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR, și anume interesul nostru legitim. Temeiul juridic pentru prelucrarea post-contact este, de asemenea, scopul nostru legitim de a arhiva corespondența dvs. în scopul de a ne asigura că putem dovedi anumite fapte în viitor [articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR].

Conținutul corespondenței poate face obiectul arhivării și nu suntem în măsură să determinăm fără echivoc când va fi ștearsă. Aveți dreptul să solicitați istoricul oricărei corespondențe pe care ați avut-o cu noi (în cazul în care a fost arhivată), precum și să solicitați ștergerea acesteia, cu excepția cazului în care arhivarea acesteia este justificată de interesele noastre prioritare, de exemplu, apărarea împotriva unor potențiale pretenții din partea dumneavoastră.

Obligații fiscale și contabile - detalii

În cazul în care vă emitem o factură, aceasta face parte din înregistrările dvs. contabile, care vor fi păstrate pentru perioada prevăzută de lege. Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt apoi prelucrate în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre fiscale și contabile [articolul 6 alineatul (1) litera (c) GDPR coroborat cu dispozițiile care reglementează obligațiile fiscale și contabile].

Arhiva - detalii

Ca parte a descrierii diferitelor scopuri de prelucrare a datelor cu caracter personal de mai sus, am indicat termenele de arhivare a datelor cu caracter personal. Aceste termene sunt adesea legate de arhivarea de către noi a anumitor date în scopul de a ne asigura că suntem în măsură să dovedim anumite fapte în viitor, să reconstituim cursul cooperării noastre cu dumneavoastră, corespondența schimbată, să ne apărăm, să stabilim sau să revendicăm pretenții. Ne bazăm în acest sens pe interesul nostru legitim, astfel cum este menționat la articolul 6 alineatul (1) litera (f) GDPR.

VII. Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Furnizorii externi de servicii care sunt implicați în prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal includ

  • compania externă care stochează datele pe server și ne furnizează software,
  • furnizorul unui sistem CRM, unde stocăm datele dvs. pentru a îmbunătăți procesul nostru de servicii pentru clienți și în scopuri de arhivare,
  • furnizorul sistemului de facturare, unde stocăm datele dvs. în scopul facturării,
  • firma de contabilitate, care prelucrează datele dvs. privind facturile,
  • un furnizor de servicii de întreținere, care accesează datele în cazul în care lucrările tehnice efectuate se referă la zone în care sunt păstrate date cu caracter personal,
  • alți subcontractanți care accesează datele în cazul în care domeniul de aplicare al activităților lor necesită un astfel de acces.
  • contractanții noștri, care ne sprijină în gestionarea rezervării și fac ca rezervarea dvs. să fie un succes,
  • companii aeriene, hoteluri, servicii aeroportuare, servicii de frontieră.

Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, transmise autorităților fiscale în măsura necesară pentru îndeplinirea obligațiilor fiscale și contabile. Aceasta include, în special, toate declarațiile, rapoartele, situațiile și alte documente contabile care conțin datele dumneavoastră cu caracter personal.

În plus, dacă este necesar, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi puse la dispoziția entităților, autorităților sau instituțiilor care au dreptul de acces la date în temeiul legii, cum ar fi serviciile de poliție, serviciile de securitate, instanțele, parchetele.

VIII. Transferăm datele dumneavoastră către țări terțe sau organizații internaționale?

Da, este în legătură cu prelucrarea rezervării dvs., în special dacă plecați într-o călătorie care va avea loc în afara UE și SEE.

IX. Cum sunt prelucrate datele dvs. pe profilurile noastre de social media, de exemplu Facebook?

 

1. prelucrăm următoarele categorii de persoane vizate:

  • au fost redirecționate către profilul companiei Facebook prin intermediul unui link,
  • s-au abonat la profilul companiei făcând clic pe pictograma „Like” sau „Follow” direct pe profilul companiei de pe Facebook,
  • au publicat un comentariu sub oricare dintre postările făcute pe profilul companiei pe Facebook,
  • ați distribuit o postare pe profilul de Facebook al companiei dvs,
  • ne-ați scris un mesaj prin intermediul What`s up sau Messenger.

Obținem datele dumneavoastră de pe Facebook, din profilul public și postările de pe profilul companiei de pe platforma online Facebook.

(2) Prelucrăm datele cu caracter personal ale persoanelor menționate la punctul 2 în următoarele scopuri:

  • în scopul menținerii unui profil de companie sub numele Anex Poland pe rețeaua de socializare Facebook în termenii și condițiile stabilite de Meta Platforms Inc. și în scopul comunicării prin intermediul acestuia despre activitățile noastre, promovării diferitelor evenimente pe care le organizăm și a brandului, produselor și serviciilor noastre, construirii și menținerii unei comunități asociate cu noi și în scopul comunicării prin intermediul funcționalităților Facebook disponibile (comentarii, chat, mesaje), care reprezintă interesul nostru legitim (temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) GDPR);
  • pentru eventuala stabilire, investigare sau apărare împotriva reclamațiilor, ceea ce reprezintă interesul nostru legitim (baza art. 6(1)(f) GDPR);
  • în scopuri analitice privind analizele de funcționare, popularitate, utilizare a profilului companiei, ceea ce reprezintă interesul nostru legitim (baza art. 6(1)(f) GDPR);
  • Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate, de asemenea, pe baza unui consimțământ acordat separat, în măsura și în scopul specificate în conținutul consimțământului și pentru perioada de timp până când vă retrageți consimțământul [temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) GDPR];
  • Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate și pe baza cerințelor legale [temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (c) GDPR] pentru ca administratorul să își îndeplinească obligațiile legale care îi revin în temeiul legii.

3 Vom prelucra următoarele date ale dvs:

  • datele de identificare de bază (numele și prenumele) în măsura în care sunt publicate de dvs. pe propriul profil Facebook;
  • datele publicate de dvs. pe profilul dvs. de Facebook, inclusiv imaginea dvs;
  • date statistice privind vizitatorii profilului dvs. de companie disponibile prin funcția „Facebook Insights” furnizată de Facebook în conformitate cu termenii de utilizare neschimbabili ai Facebook, colectate prin cookie-uri, fiecare dintre acestea conținând un cod de utilizator unic care poate fi legat de datele de conectare ale utilizatorilor înregistrați pe Facebook (adresa IP), care este descărcat și prelucrat atunci când deschideți profilul dvs. de companie.

4 Putem împărtăși datele dvs:

  • autorităților publice și entităților care îndeplinesc sarcini publice sau acționează în numele autorităților publice, în măsura și în scopurile care rezultă din dispozițiile legislației general aplicabile;
  • altor entități care prelucrează date cu caracter personal în numele Administratorului, pe baza acordurilor relevante privind încredințarea prelucrării datelor semnate cu Administratorul,
  • către proprietarul rețelei de socializare Facebook, în conformitate cu regulile neschimbabile privind datele specificate de Facebook, disponibile la adresa https://www.facebook.com/about/privacy.

(5) Administratorul nu transferă datele în afara Poloniei/UE/Spațiului Economic European, sub rezerva caracterului transnațional al fluxului de date în cadrul Facebook, utilizând clauze contractuale aprobate de Comisia Europeană și decizii ale Comisiei Europene care declară un nivel adecvat de protecție a datelor cu privire la anumite țări, în conformitate cu principiile stabilite de Facebook la adresa https://www.facebook.com/about/privacy.

(6) Durata prelucrării datelor este legată de scopurile și motivele prelucrării. În acest sens:

  • datele prelucrate pe baza consimțământului vor fi prelucrate până la retragerea consimțământului,
  • datele prelucrate pe baza cerințelor legale vor fi prelucrate pentru perioada în care legea prevede păstrarea datelor
  • datele prelucrate pe baza interesului legitim al administratorului vor fi prelucrate până la depunerea efectivă a unei obiecții sau până la încetarea acestui interes, de exemplu, datele prelucrate în scopul investigării sau apărării împotriva reclamațiilor vor fi prelucrate pentru o perioadă egală cu perioada de prescripție a acestor reclamații,
  • datele statistice privind vizitatorii profilului societății accesibile prin intermediul funcției „Facebook Insights” vor fi prelucrate pe o durată a disponibilității acestor date pe Facebook egală cu 2 ani.
  •  

X. Utilizăm crearea de profiluri? Luăm decizii automatizate pe baza datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Nu luăm față de dumneavoastră decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice față de dumneavoastră sau care v-ar afecta în mod similar în mod semnificativ.

XI. Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Operăm în conformitate cu dispozițiile GDPR, iar GDPR vă acordă următoarele drepturi în legătură cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal:

  • dreptul de a accesa datele dvs. și de a primi o copie a acestora,
  • dreptul de a rectifica (modifica) datele dvs,
  • dreptul la ștergere (dacă, în opinia dumneavoastră, nu există motive pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, puteți solicita ștergerea acestora)
  • dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră (puteți solicita să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră doar la stocarea acestora sau la desfășurarea activităților convenite cu dumneavoastră, dacă, în opinia dumneavoastră, avem date incorecte sau le prelucrăm fără temei),
  • dreptul de a vă opune prelucrării (aveți dreptul de a vă opune prelucrării pe baza unui interes legitim; trebuie să indicați situația particulară care credeți că justifică oprirea prelucrării care face obiectul opoziției; vom opri prelucrarea datelor dvs. în aceste scopuri, cu excepția cazului în care putem demonstra că motivele prelucrării noastre prevalează asupra drepturilor dvs. sau că datele dvs. ne sunt necesare pentru a stabili, afirma sau apăra pretențiile noastre),
  • dreptul la portabilitatea datelor (aveți dreptul de a primi de la noi, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit automat, datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat în temeiul contractului sau al consimțământului dumneavoastră; puteți solicita ca aceste date să fie trimise direct unei alte părți)
  • dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul în care ați dat anterior un astfel de consimțământ,
  • dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere (dacă constatați că vă prelucrăm datele în mod ilegal, puteți depune o plângere în acest sens la președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal sau la orice altă autoritate de supraveghere competentă).

Normele referitoare la exercitarea drepturilor indicate mai sus sunt descrise în detaliu la articolele 16 - 21 din GDPR. Vă încurajăm să vă familiarizați cu aceste dispoziții.

Dacă considerați că am comis o încălcare a legislației privind protecția datelor în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, aveți posibilitatea de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere (președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal).

De asemenea, puteți solicita întotdeauna să vă furnizăm informații cu privire la datele pe care le deținem despre dvs. și în ce scopuri le prelucrăm. Pur și simplu trimiteți un e-mail la ro.info@anextour.com. Cu toate acestea, am depus toate eforturile pentru a ne asigura că informațiile de interes pentru dvs. sunt prezentate în mod cuprinzător în această politică de confidențialitate. De asemenea, puteți utiliza adresa de e-mail menționată mai sus dacă aveți întrebări cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

XII. Utilizăm module cookie și ce sunt acestea?

Site-ul nostru web, ca aproape toate celelalte site-uri web, utilizează module cookie.

Cookie-urile sunt mici informații textuale stocate pe dispozitivul terminal (de exemplu, computer, tabletă, smartphone) care pot fi citite de sistemul nostru TIC (cookie-uri proprii) sau de sistemele TIC ale terților (cookie-uri terțe). În modulele cookie pot fi salvate și stocate informații specifice, pe care sistemele TIC le pot accesa apoi în scopuri specifice.

Unele dintre modulele cookie pe care le folosim sunt șterse atunci când sesiunea browserului dvs. se încheie, adică atunci când închideți browserul (așa-numitele module cookie de sesiune). Alte module cookie sunt stocate pe dispozitivul dumneavoastră terminal și ne permit să vă recunoaștem browserul data viitoare când vizitați site-ul (module cookie persistente).

Dacă doriți să aflați mai multe despre cookie-uri ca atare, puteți citi, de exemplu, acest material:https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.

XIII. Pe ce bază utilizăm modulele cookie?

Utilizăm module cookie pe baza consimțământului dumneavoastră, cu excepția cazului în care modulele cookie sunt necesare pentru furnizarea corespunzătoare a serviciului electronic către dumneavoastră.

În ceea ce privește consimțământul dumneavoastră cu privire la modulele cookie, adoptăm opțiunea prin care vă dați consimțământul prin configurarea unui software suplimentar pentru a sprijini gestionarea modulelor cookie, care apare de îndată ce accesați site-ul nostru web. De îndată ce deschideți site-ul nostru web, apare o fereastră pop-up care vă informează cu privire la modulele cookie utilizate. Aceasta conține casetele de selectare relevante pentru bifarea consimțământului dumneavoastră și acceptarea acestora (așa-numitul pop-up).

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că dezactivarea sau restricționarea modulelor cookie vă poate împiedica să utilizați unele dintre funcțiile disponibile pe site și poate cauza dificultăți în utilizarea site-ului nostru web, precum și a multor alte site-uri web care utilizează module cookie. De exemplu, dacă blocați cookie-urile plug-in-urilor pentru rețelele sociale, este posibil ca butoanele, widget-urile și caracteristicile sociale implementate pe site-ul nostru web să nu vă fie disponibile.

XIV. Jurnalele serverului

Utilizarea site-ului web implică trimiterea de solicitări către serverul pe care este stocat site-ul web. Fiecare solicitare adresată serverului este înregistrată în jurnalele serverului.

Jurnalele includ, printre altele, adresa dumneavoastră IP, data și ora serverului, informații despre browserul de internet și sistemul de operare pe care le utilizați. Jurnalele sunt salvate și stocate pe server.

Datele stocate în jurnalele serverului nu sunt asociate cu utilizatori specifici ai site-ului web și nu sunt utilizate de noi pentru a vă identifica.

Jurnalele serverului reprezintă doar un material auxiliar pentru administrarea site-ului, iar conținutul acestora nu este divulgat nimănui în afara celor autorizați să administreze serverul.

XV. Hotjar - detalii

Utilizăm instrumentul Hotjar pentru a înțelege mai bine nevoile dumneavoastră și pentru a optimiza site-ul nostru pentru experiența dumneavoastră de utilizator, ceea ce reprezintă interesul nostru legitim. Instrumentul este furnizat de o entitate terță, și anume Hotjar Limited, Level 2, St Julian`s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian`s STJ 1000, Malta.

Hotjar înregistrează fiecare vizitator al site-ului nostru și ne permite să redăm o înregistrare video a traficului acestora pe site-ul nostru, precum și să generăm așa-numitele hărți termice. În cadrul instrumentului Hotjar nu avem acces la informații care să ne permită să vă identificăm, deoarece Hotjar nu înregistrează procesul de completare a formularelor. Informațiile la care avem acces în cadrul Hotjar sunt, în special

  • informații despre sistemul de operare și browserul web pe care le utilizați,
  • paginile pe care le vizualizați în cadrul site-ului nostru,
  • timpul petrecut pe site-ul nostru și pe sub-site-urile acestuia,
  • tranzițiile între paginile din cadrul site-ului nostru,
  • sursa din care navigați către site-ul nostru,
  • locul în care faceți clic pe mouse.

Pentru a utiliza Hotjar, am implementat un cod special de urmărire Hotjar în codul site-ului nostru. Codul de urmărire utilizează module cookie de la Hotjar Limited. Informațiile colectate prin intermediul modulelor cookie sunt stocate de Hotjar ca parte a unui profil de utilizator pseudonim. Nici Hotjar și nici noi nu folosim aceste informații pentru a vă identifica.

Vă puteți opune creării de către Hotjar a profilului dvs. de utilizator, stocării de către Hotjar a informațiilor despre utilizarea de către dvs. a site-ului nostru web și utilizării de către Hotjar a modulelor cookie aici: https://www.hotjar.com/privacy/.

XVI. Contactați-ne

Am făcut tot posibilul pentru a ne asigura că acest document vă oferă cât mai multe informații cu privire la aspectele importante pentru dvs. referitoare la confidențialitatea dvs. Dacă ceva nu vă este clar sau doriți să aflați mai multe, vă rugăm să ne scrieți la ro.info@anextour.com