Întrebări frecvente (FAQ)
Raspunsurile noastre
Suntem accesibili!
Ne puteți contacta de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:00.
- Telefon: +48 730 362 577
- Email: ro.info@anextour.com
Este posibil să găsiți răspunsul la întrebarea dumneavoastră în FAQ-ul nostru. În plus, agențiile noastre de turism partenere vor fi bucuroase să vă ajute cu orice întrebări suplimentare.
Întrebări frecvente (FAQ) despre ANEX Tour
Răspundem la cele mai frecvente întrebări despre rezervările și călătoriile dumneavoastră cu ANEX Tour. Faceți clic pe domeniul dorit pentru a căuta răspunsul la întrebarea dumneavoastră.
Întrebări privind rezervarea
Ce servicii sunt incluse în pachetul meu de călătorie?
Nu am primit încă confirmarea comenzii mele. Cum pot fi sigur că comanda mea a fost plasată?
Care sunt condițiile de anulare a călătoriei?
Vă rugăm să citiți cu atenție condițiile de anulare din contractului de călătorie.
Pot schimba numele călătorilor după rezervare? Dacă da, cât costă?
Vă rugăm să citiți cu atenție informatiile detaliate privind conditiile de schimbare a numelui din contractul de calatorie.
Întrebări referitoare la plată
În cât timp trebuie să plătesc călătoria?
Odată rezervată, plata în avans trebuie efectuată în termen de 24 de ore, iar soldul trebuie achitat cu 21 de zile înainte de călătorie, cu excepția cazului în care există alte condiții speciale. Termenii de plată pot fi găsiti în Contractul de calatorie.
Cum pot plăti pentru călătoria mea și unde transfer banii?
Puteți plăti pentru pachetul ANEX prin transfer bancar sau direct la banca.
Întrebări generale
De unde pot cumpăra o excursie?
Vă puteți cumpăra biletul de la una dintre agențiile care colaborează cu operatorul turistic ANEX TOUR.
De ce documente are nevoie un călător pentru o călătorie?
Documente necesare:
- Document personal adecvat călătoriei - pașaport/carte de identitate;
- Documente de călătorie (vouchere) emise de operatorul de turism;
- Polița de asigurare de călătorie;
- Memoriu turistic.
Ce se întâmplă dacă am greșit numărul de telefon, adresa de e-mail sau alte detalii atunci când mi-am cumpărat călătoria?
În acest caz, călătorul trebuie să contacteze agentul de la care a cumparat pachetul.
Ce este un zbor charter? Cum se diferențiază acesta de un zbor obișnuit?
Organizatorul de turism comandă zborurile charter de la compania aeriană. Biletele pentru zbor sunt vândute doar ca parte a pachetului turistic al organizatorului de turism. În pachetele turistice care includ transportul cu zbor charter, ora de plecare indicată la momentul rezervării nu este finală și poate suferi modificări. Prin urmare, rugăm turiștii să verifice ora de plecare cu 24 de ore înainte de zbor, in sistemul B2b sau la agentia de turism de unde a fost cumparat pachetul.
Care sunt modificările prețurilor la carburanți?
Poate exista o taxă suplimentară care poate fi stabilită de compania aeriană la prețul de bază al biletului. Aceasta are rolul de a compensa cheltuielile legate de creșterea prețului combustibilului pentru avioane.